قوری

قوری ها خیلی خوب اند:چاق و داغ و رنگی...درست برخلاف من

قوری

قوری ها خیلی خوب اند:چاق و داغ و رنگی...درست برخلاف من

حرفِ زور

فکر کنم گاهی قبولش خیلی سخته که تو اون نقطه تیره ای باشی که باعث میشه روشنی نقطه کناریت بیشتر به چشم بیاد تا همه اینا از دید اون کسی که داره از بالا نگاهتون می کنه بشه تصویری ناب و تکرارنشدنی از مفهوم زیبا و شگفت انگیز بودن

نظرات 7 + ارسال نظر
پیانیست شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

عجب چیزی گفتی خعلی باحال بود به مولا...

مرسی بهارک جونم
خوبی تو؟
دلی خعععلی برات تنگ شده به مولا

آنا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.gong.blogsky.com

شباهتمون اینه که یه چیزی توو ذهنمونه
می یام وسطش رو اینجا می نویسیم .


سلام قوری
نام زیبایی ست .
و فوق العاده منحصر به فرد .

سلام
چه قشنگ گفتید
میشه همون حرفهای ناگفته همیشگی

راستی مرسی قوری ای از خودتونه

میله بدون پرچم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام
موافقم...حرف زور است...برای یه بار دو بار اول قابل قبول است اما بعدش دیگه قبولش سخته

و متاسفانه بعدش خیلی زود میاد!

من شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

خوب پس به سلامتی دوباره چشمه احساست جوشیدن از سر گرفت.

مهم اینه که هرکدوم از ما چه بخوایم، چه نخوایم، نقطه ای از جهان هستی هستیم. تیرگی یا روشنیش واقعا اهمیتی داره؟

(یواشکی: باشه باشه. شعار بود. حالا ضایعمون نکن )

بستگی داره منظورت از اهمیت چی و برای چه کسی باشه
برای نقطه روشن؟
برای نقطه تیره؟
یا برای ناظر بالایی؟

در ضمن من که تو رو ضایع نمی کنم ولی...

ندا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://blue-sky.persianblog.ir

به نظرت کدوم بیشتر به چشم میاد نقطه سیاهه یا نقطه روشنه؟

به نظرم به حال ناظر بستگی داره

نگارنده دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ http://30youngwoman.blogsky.com/

خب این هم روشی برای مفید بودنه ... فکر می کنم

الان اونی که از بالا نگاه می کنه کیه؟ روشن بودن لزوماً خوب بودن که نیست، هست؟

الهی قربونت برم مثبت اندیش من
حالمو خوب می کنی تو

یک ماما با چکمه های سفید دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

من کلا نمی تونم قبولش کنم

منم کلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد