قوری

قوری ها خیلی خوب اند:چاق و داغ و رنگی...درست برخلاف من

قوری

قوری ها خیلی خوب اند:چاق و داغ و رنگی...درست برخلاف من

عصب کُشی

نکند خون دندانم رنگین تر بوده؟

چه جان سالمی به در می برد وقتی می کشمش...

نمی کشمش که درد را حس نکند

می کشمش که حس نکند،

حس کردن دردناک است.


مرگ چاره بدی هم نیست...

اعصاب کشی هم داشتیم،

کاش.

نظرات 8 + ارسال نظر
پرشکوه دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://parshkooh.persianblog.ir/

این جمله را دوست دارم حس کردن دردناک است.


من دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

بی خیال! چاره که زیاده، چرا مرگ؟ کافیه نترسی و قدمهات رو به سمت یه چاره دیگه با اطمینان برداری. یکی که آخرش به زندگی برسه.
(یواشکی: کلیشه بود، خودم می‌دونم. فقط یادم نیست مال یه فیلم بود یا جایی خوندم. شایدم سناریوی یه فیلم بود که خوندم!)

و همچنان دلم تنگ شد زان درنگ دراز...

من شعار نده
شعار نده من
من شعار نده
...
راستی دلت همچنان از کدوم درنگ دراز تنگ شده؟
آخه اصولا اینجا درنگ زیاده!

فانی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

دارم حست می کنم.

باز هم دردت میاد
هرچند دردش خیلی شیرینه

الهه چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

حس کردن که همیشه درد ناک نیست دختر جون
می تونم به عنوان مثال نقض بهت بگم من در حال حاضر هم حس می کنم، هم شادم!!
خب چیزای خوبو حس کن عریزم

عزیییییییییزم
امیدوارم همیشه بدینسان نقض باشی از نوع مثالش!

ولی حتی خوبی هم درد داره...
آخ!

من چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

همونطور که گفتم، کلیشه بود. شعار نبود.


به نظر من که فرقی ندارند
به لحاظ تاثیر عرض می کنم ها

نگارنده پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ http://30youngwoman.blogsky.com

خانم خانم ها من می خوام برای تو نظر خصوصی بزارم؟ کجا باید این کار رو بکنم؟ در ضمن این تعطیلات تهرانی؟ امتحان داری؟ من فعلاً تهرانم ... اگر آزاد هستی، زنگ بزن قرار بزاریم ... خجالت نمی کشی با من قرار نمی زاری؟ من کلی می خوام دعوات کنم

سلام عزییییییز دلم
دوشنبه تهرانم
دلم تنگ شده واسه تو آخه
پس چی که باید دعوام کنی
جونم برات بگه که نظر خصوصی هم داریم
ابتدا روی اسم قوری کلیک می کنید
سپس گزینه تماس با من را بر می گزینید

چشم به راهتم هانی

غزاله پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://blueskygirl.blogfa.com

سلام

از دندونبزشکی نگو

که میترسم

سلام خوشگل
آره ولله بسیار ترسناک می باشد

نگارنده سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ http://30youngwoman.blogsky.com/

کاشکی رو کاشتیم، در نیومد... حالا که اعصاب کشی نداریم .. می خوای چه کار کنی؟

حس کردن درناک هست، ولی دردش غیر قابل تحمل نیست ... همه اونهایی که شادند، حس می کنند، اگر حس نکنی، زنده نخواهی بود که شاد باشی یا غمگین، راضی باشی یا ناراضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد